Popular Posts

Thursday, February 10, 2011

kita masih memimpin jalan sepatutnya ...

Klinik 1 Malaysia, sebuah bas mewah dijadikan bilik rawatan untuk turun ke semua kampung kampung di pendalaman. yang telah ditetapkan. Kampar juga tidak ketinggalan mempunyai perkhidmatan ini. Tahniah dan terimakasih kepada petugas kesihatan yang sanggup bertugas untuk tujuan tersebut. Ini lah masa nya yang kita tunggu untuk kita lihat YB YB yang dipilih orang rakyat terutama dari Parti BN untuk turun sama menjengah kesihatan rakyat.
Kita sebenarnya memang mengutamakan rakyat. Tidak kira dimana mereka. Sekarang ini kerajaan 1Malaysia yang di pimpin oleh seorang Perdana Menteri yang perihatin, Dato' Seri Najib Tun Razak. Rakyat Malaysia mari lah kita membayar kembali kepercayaan kita dengan memberi sokongan penuh kepada beliau dan Parti Pimpinan nya,UMNO dan Barisan Nasional.
Mereka yang hanya melihat untuk kepentingan rakyat dibina oleh BN, tetapi memperkatakan setelah kejayaan diperolehi dengan mengakui mereka yang menjayakannya. Keadaan ini mungkin juga menjadi bualan pembangkang yang sengaja ingin menangguk di air yang keruh.
Kita wajar berterima kasih kepada mereka menolong kita. Bukan hanya mengambil pemberian orang sedangkan kita memperlekehkan orang itu... Jangan kita menyesal seperti di Majlis Perbandaran Seberang Perai... Bila kena batang hidung sendiri barulah kata Tak betul dan kita marah... 
Sedarkah sebelum ini, kita menyokong barisan Alternatif, PR atau Pakatan Rakyat... Bila sebenarnya kita tahu mereka tidak mampu baru kita marah... Kembali lah kepada bangsa, Agama dan Negara. Negara ini Tanggung Jawab Kita sendiri... bukan orang lain yang membuatnya... kita harus bangkit dengan semangat baru, dengan Melayu berwajah baru yang menghormati bangsa kita sebagai peneraju..


Terajukan lah Negara kita ke Mercu Jaya... Kita lah yang membinanya... bukan orang lain...
Lihatkan selepas ini.... banyak lagi yang akan di lihat untuk perhatian anda semua

No comments:

Post a Comment